– Karawaning to coś więcej. To styl życia, uwielbienie niezależności i kontaktu z przyrodą. Takich ludzi jest coraz więcej i będzie więcej – uważa Filip Kołodziej, organizator CARAVANING SUMMER SHOW.
Pierwsza edycja CARAVANING SUMMER SHOW odbyła się 20-22 lipca 2018 roku we Władysławowie i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem zarówno publiczności, która miała okazję w atrakcyjny sposób spędzić kilka upalnych letnich dni, jak i wystawców, którzy zaprezentowali między innymi kampery, przyczepy kempingowe, namioty tradycyjne i dachowe, domki mobilne oraz sprzęt i wyposażenie.
Tegorocznej imprezie również towarzyszyć będzie szereg atrakcji – koncerty muzyczne na helskiej scenie, wybór Miss Caravaningu i konkursy z nagrodami.
Jednym z wydarzeń w dniu 27 lipca będzie ogłoszenie na głównej letniej scenie wprowadzenia z inicjatywy organizatora CARAVANING SUMMER SHOW międzynarodowego dnia Caravaningu. Towarzyszyć temu będzie koncert muzyczny,
W ramach CARAVANING SUMMER SHOW rozważana jest w tym roku możliwość pokazania również łodzi. Pomysł pojawił się podczas tegorocznej I edycji BOATS SPRING SHOW – TARGÓW ŻEGLARSKICH I MOTOROWODNYCH NA LĄDZIE I WODZIE na Jeziorze Zegrzyńskim pod Warszawą. W opinii organizatora klienci łodzi to ta sama grupa ludzi, która kupuje lub też zamierza kupić kampery czy przyczepy, stąd pomysł zaprezentowania wspólnej oferty.
Wstęp na CARAVANING SUMMER SHOW w Helu jest dla odwiedzających bezpłatny.
Partnerem strategicznym tegorocznych targów jest CAMPER & CARAVAN SHOW ( PTAK ).
Partnerem/sponsorem jest COCA-COLA
Wśród wystawców, którzy już zadeklarowali swoją obecność są: CAMPER PLANET, MINI CAMP, GRUPA ELCAMP, BALTICON, DMK, CAMPER NIKI, CARGO, AUTO MOBIL, LULAGOGA, WAVECAMPER, WV CITY MOTORS.
Koszt udziału CARAVANING SUMMER SHOW dla wystawców wynosi: w przypadku prezentacji na lądzie 50 PLN netto/ m2, a na wodzie 1500 PLN netto.
Zachęcamy do włączenia się kolejnych wystawców. Termin i miejsce targów gwarantują liczną obecność zamożnych potencjalnych klientów, którzy będą w tym czasie wypoczywać na bardzo wielu kempingach na Półwyspie Helskim i w okolicy.
Podobnie jak w zeszłym roku CARAVANING SUMMER SHOW przyciągnie też ogromną rzeszę turystów odwiedzających Półwysep Helski w okresie wakacji – to potencjalni klienci, którzy do tej pory jedynie marzyli o podróżach kamperem czy o zakupie łodzi.
Partnerami medialnymi targów są: POLSKI CARAVANING, CAMPREST, POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY – SEKCJA CARAVANINGOWA TRÓJMIEJSKI PORTAL MORTORYZACYJNY MOTO3M.pl, BLOG FACET PO 40.pl, POLISH MARKET.
FANPAGE CARAVANING SUMMER SHOW NA FB:
https://www.facebook.com/caravaningsummershow/
FANPAGE BOATS SPRING SHOW NA FB:
https://www.facebook.com/boatsspringshow/?modal=admin_todo_tour
Podpis: ER