KCPS –co to jest? To nowy, krótki Cotygodniowy Przegląd Stoczniowy na łamach Portalu Stoczniowego, przegląd wydarzeń z minionego tygodnia przemysłu stoczniowego. Zaczynamy.
Drodzy Czytelnicy, nadsyłajcie nam informacje, co dzieje się w Waszych stoczniach.
Czwartek
Indyjska marynarka wojenna zwodowała dwa okręty wsparcia – Nistar i Nipur, które zostały zbudowane przez Hindustan Shipyard Ltd w Visakhapatna.
PGNiG podało, że w stoczni Hyundai Heavy Industries w Ulsan zwodowano statek Grażyna Gęsicka, drugi z gazowców budowanych tej stoczni na zlecenie norweskiego armatora Knutsen OAS Shipping AS, a czarterowanego na rzecz PGNiG.
Wiceminister infrastruktury Marek Gróbarczyk zapowiedział, że w tym roku rozpocznie się budowa pierwszego z trzech zamówionych promów. Dodatkowe umowy przewidują opcję na jeden prom typu ro-pax dla Polskiej Żeglugi Morskiej (PŻM).
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.