Nasz rodzimy armator Polska Żegluga Bałtycka S.A. rozpoczął cykl wpisów prezentujących sylwetki swoich pracowników.
Właściciel marki Polferries na firmowym koncie LinkedIn opublikował dotychczas kilkanaście materiałów dotyczących członków swoich załóg oraz pracowników lądowych. Zdjęcia i opisy zadań realizowanych przez poszczególne osoby, pokazują kto tworzy firmę i odpowiada za jej funkcjonowanie.
Przypomnijmy, że Polferries operuje 5 promami, kursującymi na trasach Gdańsk-Nynashamn oraz Świnoujście-Ystad i posiada Centralę w Kołobrzegu. Mając na uwadze, że flotę stanowią ro-paxy, obłożenie załogowe tych jednostek jest duże, ze względu na obsługę pasażerską.
Tym samym promocja marki dotychczas prowadzona w oparciu o wizerunki promów, w szczególności Cracovii i Mazovii, została wzbogacona o grono osób dbających by podróż tymi statkami była przyjemna i bezpieczna.
W dotychczas opublikowanych wpisach możemy poznać m.in. starszego mechanika z promu Nova Star, obsługę pasażerską terminali w Gdańsku i Świnoujściu oraz pielęgniarkę z promu Wawel. Wszystkie wpisy są dostępne na profilu LinkedIn operatora Polferries.
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.