Nabrzeże Czeskie, zlokalizowane w szczecińskim porcie, jest dowodem na to, jak modernizacja, efektywność i doskonałość mogą zmienić oblicze logistyki morskiej. To miejsce, które teraz nabiera nowego blasku, przypomina feniksa powstającego z popiołów, gotowego teraz obsługiwać największe statki handlowe świata.
Zakończenie prac przy Nabrzeżu Czeskim to zwieńczenie starań miasta Szczecin, portu, ale przede wszystkim Grupy NDI. Grupa, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu w realizacji skomplikowanych działań, takich jak roboty czerpalne czy zdobywanie 100 000 m3 urobku miesięcznie, umocniła swoją pozycję jako lidera w branży.
Modernizacja, która już ma swój finał na horyzoncie, otwiera nowe perspektywy dla miasta i regionu. Po zakończeniu prac, nabrzeże będzie w stanie przyjąć statki o znacznym tonażu, co poprawi dostęp do portu, szczególnie w rejonie Kanału Dębickiego.
Ten projekt ma duże znaczenie nie tylko ze względu na swoją skalę, ale również ze względu na sposób finansowania. Budowa nabrzeża jest współfinansowana przez Fundusz Spójności Unii Europejskiej, co stanowi dowód na wagę tej inwestycji dla całego regionu. Łączny koszt tego gigantycznego przedsięwzięcia to około 343,1 milionów złotych brutto.
Dzięki determinacji, profesjonalizmowi i ciężkiej pracy Grupy NDI, szczecińskie Nabrzeże Czeskie jest gotowe wejść w nową erę. Po zakończeniu prac, port w Szczecinie stanie się nie tylko jednym z najbardziej nowoczesnych, ale także jednym z najbardziej ekologicznych i efektywnych portów w Europie.
Prace na ostatnich dwóch sekcjach Nabrzeża Duńskiego, położonych po przeciwnej stronie kanału, zakończą się w lipcu. Natomiast prace wykończeniowe na całym odcinku planowane są do końca sierpnia.
Grupa NDI z dumą ogłasza, że otrzymała pozwolenie na użytkowanie Nabrzeża Czeskiego. Jest to kolejny krok na drodze do stworzenia kompleksu portowego, który stanie się motorem napędowym dla gospodarki regionu, przyczyniając się do jego rozwoju i prosperity.
Nabrzeże Czeskie nie jest tylko symbolem nowoczesności i efektywności. Jest to przede wszystkim dowód na to, jak zaangażowanie, profesjonalizm i ciężka praca mogą przyczynić się do transformacji i modernizacji całego regionu.
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.