W sobotę siły rosyjskie wystrzeliły w kierunku Ukrainy około 70 rakiet
Opublikowane:
27 marca, 2022
W sobotę wojska rosyjskie wystrzeliły w kierunku Ukrainy około 70 rakiet, z których większość została zestrzelona przez armię ukraińską – podała w niedzielę Ukraińska Prawda, powołując się na rosyjski portal śledczy Insider.
Zdaniem dziennikarzy portalu siły rosyjskie wystrzeliły jednocześnie 52 pociski rakietowe z okrętów Floty Czarnomorskiej oraz co najmniej 18 – z terytorium Białorusi. „To rekordowa liczba pocisków, które Rosja wystrzeliła jednocześnie” – podano.
Dodano, że ukraińskie siły obrony przeciwlotniczej zestrzeliły większość z nich, jednak osiem pocisków dotarło do celu.
Insider oszacował, że całkowity koszt produkcji wystrzelonych w sobotę rakiet wynosi 340 mln dolarów. Po doliczeniu kosztów ich transportu kwota ta – zdaniem dziennikarzy – sięga nawet 500 mln USD.
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.