Newsletter Subscribe
Enter your email address below and subscribe to our newsletter
Enter your email address below and subscribe to our newsletter

Statki to najnowszej generacji tankowce typu Suezmax Eco, wyposażone w płuczki spalin i systemy uzdatniania wody balastowej. Statki są gotowe do przewozu LNG, jednakże Euronav podał, że współpracuje ze stocznią w celu dostosowania ich do transportu amoniaku, zapewniając możliwość zmiany paliwa na późniejszym etapie.
„Obecne zakłócenia na rynku przewozów towarowych stworzyły tę okazję, a nasz dobry bilans finansowy pozwolił nam szybko na to zareagować. Jest to zgodne z naszą strategią pozyskiwania nowego tonażu w atrakcyjnych punktach cyklu ”- mówi Hugo De Stoop, dyrektor generalny Euronav.
Euronav podał, że zamierza wykorzystać istniejącą płynność i pozyskać odpowiednie finansowanie przed dostawą nowych statków.
Podpis: Tomasz Witkiewicz
