Wyjątkowa ekspedycja ambasadora Sunreef Yachts Mikea Horna – WHAT’S LEFT

„What’s Left” to nazwa ekspedycji, którą wkrótce poprowadzi Mike Horn – słynny podróżnik i ambasador marki Sunreef Yachts.

Na pokładzie żaglowego jachtu Pangaea, odrestaurowanego przez stocznię Sunreef Yachts, zespół wyruszy w podróż mającą na celu ocenę wpływu zmian środowiskowych na wybrane obszary, których nie odwiedzono od 50 lat.

Pierwszym przystankiem na trasie ekspedycji będzie Grenlandia i Arktyka, gdzie naukowcy dokonają badań zmian klimatu i wpływu człowieka na ten obszar. Kolejnymi punktami programu będą Amazonia i Patagonia, gdzie zespół skupi się na ochronie dzikiej przyrody i zrównoważonym rozwoju. Ostatnim celem wyprawy będzie Antarktyda, gdzie naukowcy będą badali wpływ zmian klimatu na ekosystem morski.

Czytaj więcej: https://portalstoczniowy.pl/przeglad-wydarzen-promowych-nowy-prom-polferries-i-operacja-na-statku-mercy-ships/

Sunreef Yachts zainwestował w remont Pangaei, aby podnieść poziom bezpieczeństwa i komfortu załogi oraz pasażerów. W wyniku modernizacji dodano dwie nowe kabiny, przeprowadzono remont wnętrza, zainstalowano nowe oświetlenie, wygłuszono i zwiększono efektywność energetyczną jachtu.

Współpraca Mika Horna z Sunreef Yachts odzwierciedla jego zaangażowanie w ochronę środowiska i eksplorację najodleglejszych zakątków świata. Dzięki jego doświadczeniu i pasji klienci Sunreef Yachts mogą spełniać swoje marzenia o niezapomnianych podróżach.

Przyłącz się do ekspedycji „What’s Left” i zobacz, co zostało na tych obszarach po 50 latach.

Źródło: Sunreef Yachts

Udostępnij ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Iran zatrzymuje tankowiec w Zatoce Omańskiej

    Iran zatrzymuje tankowiec w Zatoce Omańskiej

    Irańskie służby przejęły tankowiec przepływający przez wody Zatoki Omańskiej. Powodem były naruszenia przepisów, w tym brak dokumentacji oraz ignorowanie sygnałów do zatrzymania. Załogę jednostki zatrzymano do wyjaśnienia.

    Zajęcie jednostki na wodach Zatoki Omańskiej

    Według komunikatów irańskich mediów, powołujących się na sąd prowincji Hormozgan, w ręce władz trafił tankowiec z 18-osobową załogą. Strona irańska twierdzi, że jednostka przewoziła około 37 000 baryłek ropy pochodzącego z nielegalnego obrotu. Załodze zarzucono m.in. ignorowanie poleceń zatrzymania oraz brak kompletnej dokumentacji nawigacyjnej i ładunkowej.

    Kontekst incydentu

    Do incydentu doszło w okresie podwyższonego napięcia wokół transportu surowców energetycznych drogą morską. Zatrzymanie tankowca nastąpiło krótko po działaniach Stanów Zjednoczonych wobec innej jednostki przejętej u wybrzeży Wenezueli, którą Waszyngton wiąże z transportem ropy objętej sankcjami.

    Deklaracje Teheranu

    Teheran od lat deklaruje walkę z masowym nielegalnym wywozem paliw, który jest napędzany niskimi cenami krajowymi oraz osłabieniem irańskiej waluty. Istotną rolę odgrywają także szlaki morskie prowadzące do państw regionu Zatoki Perskiej.

    Światowe media nie podają nazwy tankowca ani kto jest jego właścicielem lub armatorem.


PolskiplPolskiPolski