250 nagród dla kierowców cargo od Unity Line

1 lipca ruszył wakacyjny konkurs pod hasłem „Pływaj z Unity Line i odbieraj atrakcyjne nagrody. Edycja 2018”. Skierowany jest do kierowców samochodów ciężarowych, którzy korzystają z usług przewoźnika.

W ten sposób Unity Line chce docenić swoich stałych klientów. Dla uczestników przygotowano aż 250 nagród! Akcja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli nagród. Warto jak najszybciej odebrać konkursowy karnet i zacząć zbierać pieczątki.

W konkursie nie ma przegranych! Nagroda przysługuje każdemu, kto w wyznaczonym okresie zbierze dwadzieścia oryginalnych stempli (jedna pieczątka to jeden przewóz). Szybkość oddania wypełnionego karnetu ma wpływ jedynie na rodzaj nagrody. Pierwsze pięćdziesiąt osób otrzyma zestaw narzędzi, kolejne mogą wygrać firmową wiatrówkę, teczkę lub T-shirt. Karnety można odbierać w kasach cargo na terminalach promowych w Świnoujściu, Ystad lub Trelleborgu.

Zobacz też: Nowe promy Stena Line nabierają kształtów w chińskiej stoczni.

Unity Line od ponad dwudziestu lat cieszy się niesłabnącym zaufaniem spedytorów. Wpływa na to dogodny harmonogram rejsów (trzy rejsy dziennie do Trelleborga i cztery do Ystad), sprawna obsługa na terminalach oraz potencjał przewozowy. Aż pięć jednostek z siedmiu przeznaczonych jest wyłącznie na obsługę rynku cargo. Kierowcy mogą skorzystać na promie z wielu udogodnień – wynająć kabinę czy posilić się w barze lub restauracji – i wypocząć przed dalszą podróżą. W te wakacje doszedł jeszcze jeden atut – możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród! Szczegółowe warunki akcji przewiduje regulamin zamieszczony na unityline.pl.

Informacja prasowa Unity Line

Przemysł stoczniowy – więcej wiadomości z branży.

Udostępnij ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • US Navy wybiera okręty desantowe od Damena?

    US Navy wybiera okręty desantowe od Damena?

    Ogłoszona 5 grudnia decyzja sekretarza marynarki Stanów Zjednoczonych przesądziła o kierunku dalszych prac nad nowymi okrętami desantowymi średniej wielkości. W postępowaniu dotyczącym programu LSM, US Navy wskazała jako zwycięzcę europejski koncern Damen, którego propozycja najlepiej odpowiadała przyjętym założeniom operacyjnym i harmonogramowym.

    Projekt LST-100 w programie LSM US Navy

    Podstawą oferty niderlandzkiej grupy stał się projekt LST-100, który zostanie zaadaptowany na potrzeby amerykańskiej floty. Zgodnie z deklaracjami strony wojskowej, pierwsze prace stoczniowe mogłyby ruszyć w 2026 roku, co przy zachowaniu zakładanego tempa realizacji umożliwiłoby przekazanie pierwszej jednostki do służby w 2029 roku. Skala programu zakłada pozyskanie docelowo około 35 okrętów, przeznaczonych zarówno dla US Navy, jak i Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych.

    Istotnym elementem amerykańskiego podejścia do programu jest ograniczenie ingerencji w bazową dokumentację techniczną. Zamiast daleko idących modyfikacji przewidziano jedynie dostosowanie projektu do obowiązujących standardów US Navy, wymagań dotyczących wyposażenia oraz integracji z systemami wykorzystywanymi przez lotnictwo morskie i USMC. Takie podejście ma pozwolić na skrócenie cyklu projektowego i zmniejszenie ryzyka opóźnień.

    Rola okrętów LSM w działaniach USMC

    Równolegle z ogłoszeniem wyboru programu zawarto porozumienie dotyczące nabycia praw do dokumentacji technicznej LST-100, których wartość określono na 3,3 mln USD. Rozwiązanie to daje stronie amerykańskiej pełną swobodę w zakresie wyboru stoczni realizujących kolejne etapy programu – od budowy seryjnej, przez wsparcie eksploatacji, po przyszłe modernizacje. Zgodnie z zapowiedziami w realizację programu ma zostać włączona możliwie szeroka grupa zakładów stoczniowych.

    Nowe okręty desantowe typu LSM (Landing Ship Medium) mają odegrać kluczową rolę w działaniach USMC na wodach Oceanu Spokojnego, umożliwiając szybkie przemieszczanie pododdziałów pomiędzy rozproszonymi punktami operacyjnymi. W założeniu będą one uzupełniać potencjał dużych okrętów desantowych-doków, zapewniając większą elastyczność działania w środowisku nasyconym środkami rażenia przeciwnika.