Łukasz Greinke nowym przewodniczącym Rady Interesantów Portu Gdańsk
Opublikowane:
21 października, 2023
Fot. Łukasz Greinke
19 października, podczas Walnego Zebrania Członków Rady Interesantów Portu Gdańsk, jednomyślnie wybrano Łukasza Greinke, byłego prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A, na przewodniczącego Rady. Jego doświadczenie w zarządzaniu portem, nabyte w latach 2016-2023, stanowi znaczący atut dla Rady w dążeniu do osiągnięcia jej celów.
Zgodnie z ustawą o portach i przystaniach morskich, Rada Interesantów Portu Gdańsk jest organem doradczym Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. Jej członkami są przedsiębiorcy działający na obszarze portu, w tym operatorzy portowi i spółki świadczące usługi okołoportowe. Misją Rady jest tworzenie optymalnych warunków dla prowadzenia działalności w porcie, aktywny udział w procesie legislacyjnym dotyczącym gospodarki morskiej oraz promowanie działalności operatorów portowych.
Reprezentujemy drużynę Portu Gdańsk, łącząc operatorów portowych, spedytorów, przewoźników, firmy logistyczne i wiele innych podmiotów działających w porcie. Jako drużyna dążymy do jedności i odpowiedzialności. Kluczem jest świadomość, że wspólnie dążymy do jednego celu. Naszym priorytetem jest dbanie o sprzyjający klimat inwestycyjny i podkreślanie roli inwestorów w porcie. Chcemy aktywnie angażować Zarząd Portu w inwestycje prywatne oraz podkreślać wkład reprezentowanych przez nas podmiotów i ich pracowników w osiągnięcie wspólnego sukcesu.
Łukasz Greinke, Przewodniczący Rady Interesantów Portu Gdańsk
Aktywne promowanie działalności firm portowych oraz współpraca z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk S.A. są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu przez port. Wspólny wysiłek wszystkich zainteresowanych stron ma na celu stworzenie optymalnych warunków dla prowadzenia działalności na terenie portu.
W skład Komisji Rewizyjnej Rady weszli:
Michał Faliszewski reprezentujący spółkę Gaspol S.A.,
Przemysław Florek, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych w spółce Balta SA,
Henryk Groth, prezes zarządu Przedsiębiorstwa Przeładunkowo-Usługowego „SIARK-PORT” Sp. z o.o.
Pragniemy być aktywnym partnerem ZMPG S.A., gwarantując tym samym, że nasz głos jest istotny przy podejmowaniu kluczowych decyzji dla portu. Aktualne inwestycje firm w porcie przekraczają 1 mld złotych, co stanowi wartość zbliżoną do inwestycji prowadzonych przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. Nasze zdanie w kwestii przyszłości Portu Gdańsk jest więc niezbędne. Wyrażam wdzięczność Panu Jackowi Klimczak za jego zaangażowanie w tworzenie Rady Interesantów i kierowanie nią w przeszłości. Dziękuję także wszystkim firmom z portu za okazane mi zaufanie.
Łukasz Greinke, Przewodniczący Rady Interesantów Portu Gdańsk
Autor: Mariusz Dasiewicz/COREDA Communication Relations
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.