Steadicopter wygrał przetarg na dostawę Black Eagle Electric RUAS 
Opublikowane:
29 lipca, 2022
Izraelski Steadicopter dostarczy elektryczne bezzałogowe wiropłaty Black Eagle Electric przeznaczone do wsparcia sił morskich Izraela.
Steadicopter Black Eagle Electric to pierwsze bezzałogowe śmigłowce mające masę startową (MTOW) do 50 kg, które są napędzane silnikiem elektrycznym. Mogą one przenosić wiele typów ładunków użytecznych oraz mogą być dostosowane do różnorodnych zastosowań, w tym skomplikowanych misji morskich.
Śmigłowiec Black Eagle 50 Electric ma maksymalną masę startową 50 kg, masę ładunku użytecznego 30 kg – w tym ładunek użyteczny i akumulatory, a czas lotu wynosi 2 godziny. Możliwości te umożliwiają wysoką wydajność, a także maksymalną elastyczność operacyjną w zastosowaniach wojskowych, takich jak rozpoznanie, ochrona wybrzeża, poszukiwanie i ratownictwo oraz zaawansowane misje morskie.
Napędzany elektrycznie silnik znacznie zmniejsza wagę platformy, umożliwiając tym samym instalację dodatkowych ładunków użytecznych, które są wymagane w różnych misjach. Ważąc zaledwie 20 kg, śmigłowiec może przenosić dodatkowe baterie do dłuższych lotów, cięższe ładunki użyteczne do misji i inne. Dzięki temu system umożliwia realizację najróżniejszych misji, w tym tajnych operacji.
Śmigłowiec z podwójnym napędem elektrycznym jest ekonomiczny, prosty w obsłudze, łatwy w utrzymaniu i nie wymaga przechowywania paliwa, co czyni go przyjaznym dla środowiska i bezpiecznym. Bazuje na sprawdzonych możliwościach napędzanego benzyną Black Eagle’a, takich jak pionowy start i lądowanie, długi czas zawisu i zaawansowane sensory misyjne, które sprawdzą się zarówno w dzień, jak i w nocy. Ponadto, podobnie jak inne platformy Steadicopter, jest on przystosowany do lotów na dużych wysokościach.
Black Eagle 50E jest najnowszym modelem rodziny produktów Black Eagle RUAV napędzanych silnikami elektrycznymi i zaprojektowanych do szerokiego zakresu zadań. Bazujący na platformie Black Eagle 50, nowy system umożliwia wysoką wydajność i elastyczność operacyjną dla służb mundurowych, a także wiele zastosowań cywilnych.
Konwersja systemu Black Eagle 50 na silnik napędzany energią elektryczną znacznie zmniejszyła masę pojazdu powietrznego, umożliwiając uzyskanie dodatkowej, bardzo potrzebnej w wielu misjach ładowności. Wirolot ma autonomiczność w zawisie do 50 minut, w locie poziomym do 110 minut i ładowność 12 kg.
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.