Costa Cruises zwiększy obecność na Morzu Śródziemnym
Opublikowane:
2 września, 2019
Costa Fortuna wprowadza od zimy w sezonie 2020/21 dwie nowe, 14-dniowe trasy po Morzu Śródziemnym, co oznaczać będzie powrót włoskiej firmy do Turcji i Izraela. Obecność Costa Cruises w basenie Morza Śródziemnego będzie rosła wraz z dostawą dwóch nowych okrętów flagowych: Costa Smeralda i Costa Toscana (oba zasilane skroplonym gazem ziemnym).
Z kolei Costa Firenze będzie operować w Azji wcześniej niż oczekiwano, aby zaspokoić zwiększony popyt na rynku chińskim.
Zimą 2020/21 Costa Fortuna będzie oferować dwie nowe, 14-dniowe trasy, które oznaczają powrót Costa do Turcji i Izraela.
Pierwsza trasa, która rozpocznie się w Savonie 6 grudnia 2020 r., a następnie 7 lutego 2021 r., obejmuje Marsylię (Francja), Barcelonę (Hiszpania), Iráklion (Grecja), Izmir (Turcja), Stambuł (Turcja), Ateny (Grecja), Palermo i Neapol.
Druga trasa podróży, która rozpoczyna się także w Savonie w dniach 10 stycznia i 7 marca 2021 r., będzie przebiegała przez Marsylię (Francja), Barcelonę (Hiszpania), Iráklion (Grecia), Hajfię (Izrael), Kusadasi (Turcja), Palermo i Neapol.
Przez resztę sezonu zimowego Costa Fortuna będzie oferować tygodniowe trasy po zachodniej części Morza Śródziemnego, również w Walencji.
Prezes Costa Cruises Neil Palomba zaznacza, że strategia Costa na najbliższe lata opiera się na zrównoważonym rozwoju, a jednocześnie odpowiada rosnącym trendom popytu. Ccelem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom gości.
„Z tego powodu pracujemy nad dalszym wzmocnieniem naszej obecności w basenie Morza Śródziemnego, czyniąc go bardziej niż kiedykolwiek naszym rodzimym regionem, oferując szereg tras dostosowanych do wszystkich potrzeb, zarówno pod względem czasu trwania, jak i przeznaczenia” – powiedział prezes Palomba.
Obecność Costa na Morzu Śródziemnym zostanie wzmocniona po przybyciu Costa Smeralda i Costa Toscana, dwóch nowych flagowców w budowie w stoczni Meyer w Turku w Finlandii o których niedawno pisaliśmy na Portalu Stoczniowym.
Od listopada 2019 roku Costa Smeralda będzie oferować tygodniowe rejsy po zachodniej części Morza Śródziemnego wraz z Costa Toscana, które mają wejść do służby w 2021 roku.
Te dwa statki będą zasilane skroplonym gazem ziemnym ( LNG), najczystszym paliwem kopalnym na świecie, zarówno w porcie, jak i na morzu, minimalizując w ten sposób wpływ na środowisko.
Kolejny statek floty, Costa Firenze, obecnie w budowie w stoczni Fincantieri w Marghera (Włochy), zostanie wprowadzony na rynek azjatycki wcześniej niż pierwotnie planowano. Costa Firenze i jej siostrzany statek Costa Venezia, który rozpoczął działalność na rynku w marcu tego roku, są pierwszymi statkami Costa zaprojektowanymi specjalnie na rynek chiński, gdzie włoska firma jako pierwsza rozpoczęła działalność w 2006 roku i obecnie jest liderem na rynku.
Aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie gości z Chin i Azji, po dostawie zaplanowanej na 30 września 2020 r. Costa Firenze będzie płynąć prosto do Chin; oznacza to, że nie będzie jednak operować na trasach Włoch, Francji i Hiszpanii, które uprzednio były planowane na październik 2020 r.
W wyniku tych zmian zimą 2020/21 Costa Mediterranea zastąpi Costa Fortuna, oferując te same trasy z Singapuru, które dają możliwość odkrywania Kambodży, Malezji i Tajlandii. Firma planuje także zmiany w programie Costa Victoria po 9 września 2020 r. oraz w programie karaibskim Costa Luminosa zimą 2020/21, które nie są już dostępne w systemie rezerwacji.
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.