Enter your email address below and subscribe to our newsletter

Kolejna inwestycja w Terminalu Kontenerowym w Szczecinie

Inwestycja jest częścią projektu pod nazwą „Dostosowanie terminala kontenerowego DB Port Szczecin do obsługi statków o większym tonażu”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Według załączonej specyfikacji urządzenie musi być nowe, posiadać  udźwig nominalny – minimum 65 ton pod chwytnią kontenerową i mieć możliwość podnoszenia kontenera na wysokość 35 metrów powyżej poziomu szyny odwodnej.

Współczesne suwnice do przeładunku towarów ze statku na nabrzeże (STS) to największe istniejące urządzenia do transportu kontenerów i jednocześnie jedne z największych typów produkowanych żurawi. W Terminalu Kontenerowym DB Port Szczecin funkcjonują obecnie 2 suwnice STS.

Źródło: ZMPSiŚ

Udostępnij ten wpis