C. Hartwig Gdynia zwiększa powierzchnie magazynowe

C. Hartwig Gdynia, jedna z wiodących firm spedycyjnych w Polsce, działająca w ramach globalnej Grupy Rhenus, uruchomiła w Gdańsku nowy magazyn klasy A o powierzchni 15 500 mkw. Będzie służył głównie obsłudze ładunków spaletyzowanych, ale również ładunków drobnicowych. 

Zlokalizowany w Pomorskim Centrum Logistycznym magazyn znajduje się w odległości niespełna 2 km od Baltic Hub (DCT), co ma niebagatelne znacznie dla sprawnej obsługi bardzo licznej grupy klientów, której przesyłki obsługiwane są przez ten terminal.

Magazyn ma 19 ramp przeładunkowych i 4 bramy na poziomie „0” po dwóch stronach budynku, co pozwala na wydzielenie stref rozładunkowych i załadunkowych oraz efektywniejszą działalność operacyjną. Magazyn oferuje 11 tys. miejsc paletowych – uniwersalnych dzięki kratownicom pozwalającym na składowanie niestandardowych palet, o długości mniejszej niż 120 cm.

Zadbaliśmy też o nowoczesne wyposażenie. Regały wysokiego składowania oraz różnego rodzaju wózki widłowe ze specjalistycznym osprzętem, umożliwiającym szybki i bezpieczny rozładunek zróżnicowanych towarów kontenerowych, np. balotów tkanin, big-bagów, papieru, beczek, sprzętu AGD,  czy towarów znajdujących się na arkuszach transportowych Slip Sheet. W magazynie funkcjonuje Skład Celny oraz Magazyn Czasowego Składowania, posiadamy również pozwolenia Lekarza Weterynarii oraz Inspekcji Sanitarnej.

Michał Koziński, Zastępca Dyrektora ds. Logistyki Magazynowej w C. Hartwig Gdynia

Czytaj więcej: https://portalstoczniowy.pl/przeglad-promowy-a-w-nim-m-in-o-promie-stena-ebba-ktory-wkrotce-wejdzie-na-trase-gdynia-karlskrona/

Dzięki nowemu magazynowi i placowi przeładunkowemu, uruchomionemu we wrześniu br., zlokalizowanemu również w pobliżu Baltic Hub (DCT), powierzchnia przeładunkowo-składowa, którą dysponuje C. Hartwig Gdynia, wzrosła z 27 000 mkw. do 42 000 mkw. W kolejnym roku zaplanowane już inwestycje pozwolą zwiększyć te powierzchnie o kolejne 10 000 mkw.

Nowa, większa hala magazynowa w Gdańsku, w połączeniu z konsekwentnie rozwijanymi i świetnie wyposażonymi powierzchniami przeładunkowymi, stanowi kolejny ważny krok w realizacji strategii firmy. Nasze działania mają na celu przede wszystkim jeszcze sprawniejszą obsługę coraz większej grupy klientów i ich przesyłek. 

Wioleta Sikorska, Dyrektor ds. Projektów Logistycznych w C. Hartwig Gdynia

W negocjacjach z wynajmującym C. Hartwig Gdynia reprezentowali eksperci z firmy doradczej Newmark Polska.

Dziękujemy całemu zespołowi spółki C. Hartwig Gdynia za zaufanie i profesjonalne podejście do transakcji. Dynamiczny rozwój firmy w zakresie przeładunków spowodował, że ponownie mieliśmy możliwość współpracy w zakresie rozpoznania rynku i znalezienia powierzchni spełniającej wymagania Klienta. 

Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska

Źródło: C. Hartwig Gdynia

Udostępnij ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Iran zatrzymuje tankowiec w Zatoce Omańskiej

    Iran zatrzymuje tankowiec w Zatoce Omańskiej

    Irańskie służby przejęły tankowiec przepływający przez wody Zatoki Omańskiej. Powodem były naruszenia przepisów, w tym brak dokumentacji oraz ignorowanie sygnałów do zatrzymania. Załogę jednostki zatrzymano do wyjaśnienia.

    Zajęcie jednostki na wodach Zatoki Omańskiej

    Według komunikatów irańskich mediów, powołujących się na sąd prowincji Hormozgan, w ręce władz trafił tankowiec z 18-osobową załogą. Strona irańska twierdzi, że jednostka przewoziła około 37 000 baryłek ropy pochodzącego z nielegalnego obrotu. Załodze zarzucono m.in. ignorowanie poleceń zatrzymania oraz brak kompletnej dokumentacji nawigacyjnej i ładunkowej.

    Kontekst incydentu

    Do incydentu doszło w okresie podwyższonego napięcia wokół transportu surowców energetycznych drogą morską. Zatrzymanie tankowca nastąpiło krótko po działaniach Stanów Zjednoczonych wobec innej jednostki przejętej u wybrzeży Wenezueli, którą Waszyngton wiąże z transportem ropy objętej sankcjami.

    Deklaracje Teheranu

    Teheran od lat deklaruje walkę z masowym nielegalnym wywozem paliw, który jest napędzany niskimi cenami krajowymi oraz osłabieniem irańskiej waluty. Istotną rolę odgrywają także szlaki morskie prowadzące do państw regionu Zatoki Perskiej.

    Światowe media nie podają nazwy tankowca ani kto jest jego właścicielem lub armatorem.


PolskiplPolskiPolski