Regina Stawnicka nowym rzecznikiem prasowym Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A.
Opublikowane:
5 sierpnia, 2024
Regina Stawnicka będzie pełnić rolę dyrektora biura komunikacji i rzecznika prasowego Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. Jej główne zadania będą związane z kierowaniem działem komunikacji oraz reprezentowaniem portu w kontaktach z mediami i otoczeniem zewnętrznym.
Regina Stawnicka jest ekspertką, która swoją karierę rozwijała w takich miejscach jak Bank BPH (wcześniej GE Money Bank), Biuro Prasowe Politechniki Gdańskiej, Związek Przedsiębiorstw Finansowych oraz thyssenkrupp GSG. Jej specjalizacja obejmuje nie tylko Public Relations, ale również komunikację wewnętrzną, CSR oraz employer branding. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra na kierunku Public Relations. Posiada także licencjat z Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych Uniwersytetu Gdańskiego.
W nowej roli w Porcie Gdańsk, Stawnicka będzie odpowiedzialna za rozwijanie relacji z mediami oraz budowanie wizerunku portu w otoczeniu. Jej kluczowym zadaniem będzie opracowanie i realizacja strategii komunikacji, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, co ma na celu umocnienie pozycji Portu Gdańsk jako lidera w branży morskiej.
Portal Stoczniowy to branżowy serwis informacyjny o przemyśle stoczniowym i marynarkach wojennych, a także innych tematach związanych z szeroko pojętym morzem.
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu oraz analizy ruchu na stronie. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.